2011.07.21. 10:00 Lázár Márta
Pasztell romantika

001c.jpg

Régóta figyelem, hogy a megjelenés-életmód-életvitel hogyan mutatkozik meg a lakberendezési stílusban. Ellenpontozza a hajszát egy finom, egyszerű lakás? Vagy éppen tombolnak a színek annál, akinek a hétköznapjai szürke robotban telnek? A feng shui - sok egyéb mellett - a lélek viszonyulásait fordítja le a lakberendezési stílusból.  Volt egy prekoncepcióm arról, hogy akinek sok gyermeke van, az nem épp a romantikát szereti, inkább a tárgyilagos-minimál vonalon marad. Tévedtem.

True story :)

Amikor beléptünk, az ovi kispadján megláttam a női, gyöngyös-virágos-szalagos szandált. Önmagában egy műremek volt, azonnal elkezdtem kombinálni, hogy kié lehet. A 14 anyukából magamban 2-őt választottam, és amikor a elvonultunk a pad mellett a cipódagasztás utáni kézmosásra, meg is kérdeztem főbb jelöltemtől, hogy az övé-e. Igen, és mosolygott. De jó, mondtam, honnét van? Romantikus darab, tetszik neked, kérdezett vissza, én pedig mondtam, hogy inkább az egyedisége fog meg. Elmesélte, hogy szeret romantikus ruhákban járni, de cipőt, azt nehezen talál hozzájuk. Legbelül nem győztem csodálkozni. Légies, vékony alkat, mezzoszoprán-alt hangfekvéssel, nincs rajta egy gramm fölösleg, karjaiban hol a kisbabáját, hol nagyobb gyermekét viszi-hozza.

Nagycsaládos, 5 gyermek anyukája. És szereti a romantikát? Hogy lehet ez?  Örültem, hogy ő pedig vállalja magát, és ki is fejezi. Hazafelé indulva arról értekeztünk, hogy milyen költséges egy igazi romantikus lakást kialakítani. Nézz be hozzám – mondtam, a blogomra utalva, az akác engem határozottan romantikus felhanggal tölt el.

A napokban eszembe jutott, hogy mi lenne, ha összeállítanék egy romantikus enteriőr sorozatot, neki és azoknak címezve, akik lelkükben, vagy alkalmilag romantikusak. Legyen.

001.jpg

002.jpg

003.jpg

003b.jpg

003c.jpg

003d.jpg

004.jpg

004b.jpg

004c.jpg

004d.jpg

005.jpg

006.jpg

008b.jpg

008c.jpg

008d.jpg

009.jpg

013.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

001a.jpg

021.jpg

022.jpg

023b.jpg

024.jpg

025.jpg

026.jpg

027.jpg

028.jpg

029.jpg

Tetszett a poszt? Oszd meg, hogy másokhoz is eljusson. 

Goldenblog versenyben a blogra itt szavazhatsz: http://goldenblog.hu/szavazas.aspx

Köszönöm, legyen szép napod!

2011.07.21. 10:00

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása