2011.10.21. 11:50 Lázár Márta
Veronika otthona

0001.jpg

Veronika a Sarah&Bendrix alkotóműhely fővarázslója. Amikor végig néztem műveit, nem egyszer gondolkodtam azon, hogy milyen lehet az otthona pl. neki, aki alkotó ember, egész pontosan a soha ki nem mondott, de áhított szavainkat egyszerű, gyönyörű formába önti? Nem speciális kérdés ez, általában kíváncsi vagyok, hogy a lakberendezők, designerek /és a feng shui tanácsadók/ otthona hogyan fest. Nem tudom, más hogy van ezzel, de örültem, amikor rátaláltam... Megnéztem és nem csalódtam. :)

Ami Veronika meséjét illeti, azt itt írtam meg. Nagyon szeretem a képeit, csodálom, hogy megtalált valamit, ami csak az övé, amit ő közvetít nekünk, és amire szükségünk van. Ha gyönyörű betűkkel, keretben leírva látjuk, hogy Csodálatos vagy, már mindjárt nem is olyan ciki, ugye? Az otthona is szép, vajon hogy csinálta? Az általa használt színek a feng shuiban is a kreativitás világához tartoznak: fehér, barna, szürke, bézs, pici sárga, piros, bronz, a gyerekszobában pedig pasztell és rózsaszín. A textúrákat variálja, van itt bőr, szőrme, selyem, bársony, és natúr anyagok, pl. az a fakeretes kandalló, ó, ó...

S.K.? Szerintem a saját tereinket a legnehezebb kialakítani, másokéra könnyebben rálátunk, mert az csak ritkán van szem előtt. (Persze így van ez a hibákkal, a nemszeretem vonásokkal is, magunkban a gerenda nem tűnik fel, a másikban a szálka igen). A saját otthont akkor látjuk friss szemmel, amikor elutazunk egy kis időre, eltávolodunk, majd haza érünk. Ha ilyenkor ledobjuk a csomagokat, és végig teperünk a lakáson, gyorsan összeírhatjuk, mi hiányzik, mi az, ami nem is olyan szép, pedig mennyire büszkék voltunk rá… Én legalábbis így vagyok vele, haza érkezés után, és még a kézmosás előtt 10 percig körbe futom a lakást, amivel – bevallom – még nem vagyok elégedett.

Veronika otthona Angliában van, sok ikeás holmit és eredeti, antik kincset használ, valamint finom tapétákat és textileket. Saját munkái, és sok más műremek is díszeleg a falain, szép és meghitt hangulatot ad ez az egész.

003.jpg

005.jpg

008.jpg

017.jpg

002.jpg

004.jpg

006.jpg

009.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

020.jpg

021.jpg

022.jpg

Képek: A few things from my life Flickr account

Ha tetszik a bejegyzés, kérlek, oszd meg, hogy másokhoz is eljusson.  A blogot  itt  like-olhatod. Köszönöm szépen :)

2011.10.21. 11:50

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása