2013.05.05. 15:04 Lázár Márta
Anya, szeretlek

007.jpg

Kedves anya, nagyon szeretlek. Mindent tőled kaptam, és nagy árat fizettél értem, ezért sokra fogom vinni, hogy örülj. Megőrzöm és tisztelem, amit kaptam általad, s ha eljön az ideje, tovább adom. Örülök, hogy apámat választottad, és nekem örökre ti vagytok az anyám és apám, senki más. Én mindig a kicsi maradok, te pedig mindig a nagy, te adsz, én kapok tőled, anya. Ha lehetne, szeretném, hogy kapjál egy napot tőlünk ajándékba, s ezen a napon lenne számodra egy szép szoba és csend, szép fürdőszoba és habos fürdés, masszázs és szauna, pihenés és zene, meditáció, aztán egy télikert, vagy egy tágas ebédlő, megterítve, és "Anya" felirattal neked külön egy teríték, fantasztikus finom és szép ételek, desszert és pezsgő, habos kávé és virág, és apámmal és férjemmel és a gyermekeimmel közösen egy ima érted, anya, mert szeretlek. 

***

"Mire van  leginkább szüksége manapság egy anyának, az édesanyáknak? Rendszeres pihenésre, relaxációra, kikapcsolódásra. Hogy felfrissüljenek és bírják az anyasággal járó monotóniát, azt, hogy örökösen adniuk kell. Ha ezt nem kapják meg, ha környezetük, családjuk nem segíti őket a pihenésben, akkor kérniük kell: legalább egy-két kimenőnapot havonta, amikor elmennek otthonról, s amit nem a családdal töltenek. Ez ad muníciót a következő hétre. A párjuk jól teszi, ha biztosítja ezt a pár órás kimenőt, segítséget hív, vagy átvállalja a gyermekek ellátását arra a napra. Bizony mondom: kamatostól vissza kapják az anyától, mind a gyermekek, mind pedig a férj, szeretet és törődés formájában ezt az ajándék napot." (Alfred Brown családpszichológus)

***

Mit adnék neked, édesanyám? Virágot. És megölelnélek. 

Megtanultam, hogy gyermekként nem az én dolgom megadni, amit az élettől nem kaptál meg. Ezért köszönöm a tekintetet, amit tőled kaptam, hogy meglátom, észre veszem a szépet, a finomat, az érzékeknek, léleknek kellemest. Köszönöm az Élet szeretetét, édesanyám. 

003.jpg

016b.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

012b.jpg
011.jpg

013.jpg

012.jpg

015.jpg

014.jpg

032.jpg

022c.jpg

022d.jpg

020a.jpg

021.jpg

021b.jpg

004.jpg

002.jpg

008.jpg

 

021c.jpg

021e.jpg

021d.jpg

021f.jpg

021g.jpg

020.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg

026.jpg

033.jpg

 

001.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

029.jpg

 

027b.jpg

Hogyha tetszett, oszd, hogy másokhoz is eljusson <3 Itt kedvelheted a blogot, hogy lásd az új posztokat , és töltekezhess a blog újdonságaival. Szép napokat!   

2013.05.05. 15:04

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása