2011.09.23. 12:30 Lázár Márta
De igen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drága olvasó, gyönyörű nap van, végre a Nap a Mérleg jegyében, mindjárt elindulok a városba, szép kis dolgokat keresni számotokra. 

Nagyon-nagyon hálás vagyok, hogy olvastok, nemsokára jövök meglepivel ;) A fenti szöveget itt találtam, szerintem szól mindenkinek, nőnek-férfinak egyaránt. Remélem, Benneteket is erősít, nekem nagyon tetszik. A mai gondolat, amit megosztanék: DE IGEN, meg tudod csinálni, mondd a nem helyett, hogy igen. Tudom, miről beszélek, évtizedeken át szabotáltam a sikereimet.... De igen, most már igen, igen és igen. A nehézségek nem múltak el, csak másképp veszem őket. És tudom, hogy a mosoly, az öröm - bármi van is -  egy pillanat műve. De igen, jó úton vagy, hidd csak el, hogy aki a tükörből visszanéz rád, tudja a helyét, van dolga, és nem hiába él. Nagyszerű, hogy vagy, nagyszerű, hogy ITT vagy, MOST és TE vagy. Szép napot Neked, Nektek, drága olvasók :)

***

Így fordítottam le a fenti szöveget:

’Nem tudom’…De igen. Tudom.

Álmaim tervekké fonom.

vagy

 

Váltsd a nemet igenre, álmaidat tervekre.

 

Ti hogy fordítanátok, van ötletetek? Olyan jó lenne magyarul is ilyesmiket olvasni :)

***

Képek: az utolsó előtti Henri Matisse Bíbor odaliszkje (jól írtam?? hm hm), az utolsó pedig kedvenc. Remélem, ilyen kreatívak leszünk idősen is :) Nem? 

2011.09.23. 12:30

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása