2011.09.24. 10:35 Lázár Márta
Hétvégi csemegék: H&M Home és még…

Hétvégére ajjdejó csemegéket hoztam!

1. Válogatás könnyed, romantikus műfajban a H&M Home őszi kollekciójából (lesz majd egy nehezített, provance-i is ;)) Csöndesen bevallom, oda vagyok érte, és nem bánnám, ha itthon is lenne ilyen. Először is, elkerülhetnénk, hogy minden második otthonban a svéd bolt-dolgok köszönnek vissza. Nagyobb lenne a választási lehetőség. Lehetne igazi romantikus, meg vidéki enteriőrökhöz jutányosan hozzávalókat kapni (néztem az árakat, elérhető szint). Na mindegy. Amíg nincs, addig legalább töltekezünk, meg ötletelünk belőlük.

Nektek hogy tetszik?

2. Csemcsemcsemege

Dulux, amely nagyon komolyan veszi a színek hatását a személyiségre, pár éve követem őket, csodás tanulmányaik vannak szín témában! Szóval, milyen színszemélyiség vagy te? Milyen stílus fejez ki? Töltsd ki a tesztet.  Szórakoztató, és szerintem igaz is.Mi jött ki?

3. Őszi szépség-blokk ezen a blogon. Soha nem tanultam oroszul, úgyhogy rettenetesen izgalmas nézegetni, még szerencse, hogy angolul is kiírnak kulcsszavakat. 

4A H&M Home pasztell kollekciója klasszikus feng shui szempontból jang jellegű, és a Fém elemhez tartozik. Érdekes, hogy a jang az erőteljes, maszkulin princípium, de a fény, és az intellektuális dolgok is hozzá tartoznak. Nem csoda, ha éterinek tűnik ez a sok finom szín. A Fém elem a kreativitás, és a könnyed, ám nemes tartás eleme. A képeken az őszi kollekció pasztell változatai.

 Ha tetszett, kedveld, oszd meg ÉS uralkodj! Kösziii :)

2011.09.24. 10:35

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása