2011.10.03. 14:30 Lázár Márta
Kedves Olvasó!

(Hű, hogy legyen? Merjem mondani, tegezni, közvetlenül... hogy sziasztok??) Sziasztok J Minden blog életében eljön a közvetlen kapcsolat pillanata. A Feng shui trend életében most jött el, szeptemberben éppen 9 hónapos múlt a drága, kiléphet hát a világba.

Közben 150-re kerekedett a kedvelők száma, és ez nekem nagy öröm, mert azt jelzi, hogy van értelme écakázni. J Ha most igaziból találkoznánk, akkor az egy jó kis kinti kávézó lenne, innánk valami finomat, csipegetnénk és nassolnánk, és hoznék nektek - az öröm jelenként - egy nagyon nagy kosár színes rózsát. Most viszont beérem, hogy mellékelem a rózsákat, meg a kávézót J

Ha már 9 hónap, összegzem, mi is ez?

Egy szemléletmód-blog. Nem tudok rá jobb szót. Csomó minden van benne, ami érdekel, és ami össze fogja, az a szemléletmód. A feng shui által is képviselt harmónia szemszögéből keresni magunkat, ránézni a dolgokra, és megfigyelni, vajon visszhangra talál-e belül. Örömöt kelt-e. Ha igen, akkor az ’én’ vagyok. A feng shui régi ágai sajátságosan szemlélik az eget, földet, embert, mindenben keresik a derűt, örömöt, s a megélt fájdalmakat és a nem-jót is próbálják értelmezni, míg egyensúlyba jönnek az ellentétek, amikből végülis felépül az életünk.

Miért írom?

Mert jól esik, és mert azt remélem, hogy amit találok, nemcsak engem, hanem másokat is érdekel. Mindig akartam blogot? Nem. Könyvet igen, blogot sose akartam írni. Aztán meggyőztek, hogy önzés megtartani a világban talált, kapott gondolatokat, és belevágtam. Könnyű írnom? Mikor-hogy. Szeretem? Igen, nagyon. Jöttek visszajelzések? Igen, nem túl sok. Nekem a blog like-olása is visszajelzés, azt mutatja, hogy valaki leteszi a voksát amellett, amit képviselek, aminek közvetítője vagyok.

Minek vagyok a közvetítője?

A szépnek, ami ugyebár relatív, és sokszor semennyire nem trendi, abszolút jelentéktelen, de annak is, ami mai, nő-férfi, modern, kozmopolita, és irracionális. Tükör, hogy rálássak magamra, egy mozaik, amire ha ránézek, felderülök és feltöltődöm. Ezt szeretném nyújtani nektek is.

Mi a következő lépés? A nyílt hét.

A nyílt hét lényege, hogy kérdezhetsz bármit, ami feng shui, lakberendezés, vagy a szépség kontextusában eszedbe jut. A részletekről még külön írok, most azonban a lényeg: 

Kedves olvasók, köszönöm, hogy vagytok, hogy jöttök, láttok és győztök J

Lázár Márta és a Feng shui trend blog

Zene: LGT Neked írom a dalt

 

2011.10.03. 14:30
Címkék: rólam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása