2012.06.28. 13:42 Lázár Márta
Lagerfeld Chanel-fotói a tengerparton

01_1.jpg

Ezek a fotók

a 2012-es Chanel darabjairól a francia tengerparton készültek, specialitásuk, hogy Karl Lagerfeld nemcsak tervezte, hanem sk. fotózta, és hogy a modellek torna-eszközökön egyensúlyoznak a víz fölött. Vajon van alattuk matrac, vagy háló? :)

Általában nem gondolkodom Karl Lagerfeldről. Kivéve, mikor egy-egy magazinban, vagy valami divatkollekció kapcsán elém nem kerül. Ilyenkor ezeket mondom, illetve kérdezem magamban: Aha, jól tartja magát. Mondjuk mért is ne, hiszen gazdag. Miért hord mindig sötét szemüveget, nem zavarja a szemét? Képes így rendesen látni a színeket? Egyébként meg mi a túrót tud, hogy így feljött? Mitől lett divatguru? Egyáltalán, mitől lesznek egyesek kiemelkedők bármilyen szakmában! Na állj le.

Itt szoktam leállni. Eddig semelyik válasz nem érdekelt, de most, hogy blogba foglalom ezeket a jó ideje várakozó Lagerfeld-fotókat, kimazsoláztam pár választ.

 Karl Lagerfeld

Született a.) 1938 (ezt mondja ő) b.) 1933 (ezt mondják, akik utána kutattak)

Nemzetisége a.) svéd apa, német anya b.) német szülők

Szemüvege a.) divatdarab b.) dioptriás sötétített szemüveg

Sikerének titka az, hogy a jelenben él, és a jövőért mindig keményen megdolgozott (ezt mondja ő és mások is.)

Érdekesség: a jelenben-éléshez az is hozzá segítette, hogy édesanyja elégette a naplóját, így többé nem olvashatta vissza, hogy volt, ami elmúlt.

Amikor nagyon fiatal voltam, a szüleim házában tartottam egy naplót. Amikor anyámat a naplóról kérdeztem azt monda: megsemmisítettem, mert nem akartam, hogy mindenki megtudja, milyen hülye voltál. Talán igaza volt. Nem jó visszanézni az életünkre. Amint egy kollekciót bemutattunk, én már a következőn gondolkozom. Csak az érdekel, amit teszek, vagy tenni fogok, nem pedig az, amit tettem.

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg009.jpg

Képek forrása: pinterest /chanel-news.chanel.com

2012.06.28. 13:42
Címkék: divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása