2012.07.27. 01:20 Lázár Márta
Tengerparti házak, tengerparti lagzi

cb2.jpg

Amikor fiatal voltam, arra vágytam, hogy olyan földrészen lakjak, amit körbemos a víz. Jó ideig dédelgettem magamban, ezzel keltem és feküdtem, hogy oh, Ausztrália, vagy áh, Új-Zéland. Ujjé, Japán. Aztán be kellett látnom, hogy soha nem lesz annyi erőm, hogy meglépjem a meglépést, pusztán egy idea miatt, még pediglen, hogy: vízközeli helyen lakni szabadabb érzés, ott a jellem sokkal lazább, virgoncabb, mókázóbb, és a víz, a tenger, jaj, a tenger!

No most, ezzel maradtam, 'oszt jóvan' :) 

Két tengerparti ház. Mindkettőt imádom, igen, ellaknék bennük az idők végezetéig. A modernebbre a klasszik feng shui bőszen fúj. Szép, szabályos, csodás, de tervező úr, az a tető, az miért ennyire térbe bökő? 

A másikról, ami történetesen spanyolhonban van, nem is kell sokat beszélni, szerelem.

És ha már szerelem, akkor lagzi a tengerparton. Itt egy meghívó, mulassunk :) 

Tengerparti ház Costa Bravá-n 

cb1.jpg

cb3.jpg

cb4.jpg

cb5.jpg

cb7.jpg

cb8.jpg

cb9.jpg

cb10.jpg

cb11.jpg

cb12.jpg

Tengerparti ház letisztult hangnemben

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

Lagzi a tengerparton, country módra

001.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg

016.jpg

017.jpg

018.jpg

019.jpg

020.jpg

Képek forrása: weddingchicks, és...? (nem találom)

Ha tetszik a bejegyzés, és megosztod: köszönöm :) Likeold a blogot, és csemegézz a fb oldalán is :)

2012.07.27. 01:20

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása