2012.09.01. 01:15 Lázár Márta
Kuckók az ablak előtt

w23.jpg

Az ablakkuckózás bizonyos műfajáról vannak személyes élményeim, kérem, csak erős idegzetűek olvassák. Tizenéveim elején egy olyan szobában laktam, aminek az ablakát jókora, kb. 80 cm mélységű kuckóval látták el. Egy hatalmas párkányt kell elképzelni, amire takarót és párnát raktam, szívesen kiüldögéltem, olvasgattam, időnként (rövidnadrág-pólóban) napoztam is. És görcsöltem, nehogy a szélére guruljak, ha netán elbóbiskolok.

A kuckó ugyanis az ablakon kívül esett, és a ház VII. emeletén virított. Szemközt egy nagy áruház életképeit láttam, és csodálkoztam, miért sokkolja némelyik vásárlót, hogy egy kislány ott ücsörög a kényelmes magaslati kuckón. Drága családom persze mit sem tudott eme időtöltésemről, sejtettem, hogy nem néznék jó szemmel, ha rajta kapnának, hogy ott üldögélek könyvvel a kezemben a VII. emeleti ablaknyílásban, mellettem pedig a mélység tátong. Szerényen bevallom, ma már nem mernék ilyen kiülésre vetemedni, inkább vágyom a hagyományos elrendezésű, ablakmélyedésbe ágyazott, vagy gipszkartonból sec-pec kialakított, leválasztósan létre hozott ablakfülkére, ami a legtökéletesebb kuckó azoknak, akiknek lételemük a meghittség és a lelki romantika. Az ablakfülke ugyanis egy intim világ, ahonnét mozizni lehet kifelé, és andalogni befelé, teázni és szunyókálni, nem is ragozom, hiszen ki ne tudna mit kezdeni vele, ha lenne egy ilyenje? 

w1.jpg

w2.jpg

w3.jpg

w4.jpg

w5.jpg

w6.jpg

w7.jpg

w8.jpg

w9.jpg

w10.jpg

w11.jpg

w12.jpg

w13.jpg

w14.jpg

w15.jpg

w17.jpg

w18.jpg

w20.jpg

w21_1.jpg

w35.jpg

w22.jpg

w23.jpg

w24.jpg

w25.jpg

w26.jpg

w27.jpg

w30.jpg

w31.jpg

w32.jpg

w33.jpg

w34.jpg

Ha tetszik a bejegyzés, oszd meg másokkal is. Likeold a blogot ide kattintva, és töltekezz a FB-os oldalán is :) 

2012.09.01. 01:15

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása