2012.12.07. 10:26 Lázár Márta
Szép lakberendezős könyvek játék - sorsoltam!

SAM_6450.JPG

Kedves játékos kedvű olvasók!

Tegnap délután, a Mikulás/Szt. Miklós hangulatban megtartottuk a sorsolást. Két kis tündérem segédkezett a nevek kihúzásában, és bár többen jeleztétek, melyik könyv lenne a szívetek csücske, a sorsolásra bíztam, hogy melyik-kié legyen. Kárpótlásul azt találtam ki, hogy a könyvek témájába illő bőséges posztokkal ajándékozlak meg, hogy senki se maradjon ki a szép képek-stílusok élményéből. 

A nyertesek: Vonnak Mónika, Orosz Nikolett, Kónya Hajnalka

Gratulálok, és kérlek, írjatok nekem a {fengshuitrend kukac gmail.com} címre. 

Mindenkinek köszönöm a részvételt, a hasznos válaszokat, a blog-szülinapi jókívánságokat! Én is csupa jót kívánok nektek, és őrizzétek meg a játékos kedvet, mert máskor is lesz játék :)

És most következzen a sorsolás, lépésről-lépésre. A Mikulás-sapkából egy majdnem 6 és egy 3 éves kezecske húzza ki a neveket :)

SAM_6459.JPG

SAM_6452.JPG

SAM_6454.JPG

SAM_6455.JPG

SAM_6456.JPGSAM_6458.JPG

SAM_6460.JPG

SAM_6462.JPG

SAM_6464.JPG

SAM_6471.JPG

SAM_6466.JPG

Köszönöm és gyertek máskor is inspirálódni, játszani és nyerni :) 

2012.12.07. 10:26
Címkék: játék rólam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása