2011.08.04. 10:00 Lázár Márta
Libbenő fodrok

r10.jpg

Kedves barátném, nem tudom, próbáltad-e, hogy hosszú-hosszú ideig kizárólag szoknyában, ruhában járjál? Tehát semmi nadrág, csak libbenő, nőies ruhák, akár otthon, akár kiránduláshoz, séta, bevásárlás, takarítás... mindig csak szoknya. Ruha, köntös. Kipróbáltam. Nagyon érdekes dolog, azt az érzést adta, hogy "a nadrágot a férfi hordja". Csak ajánlani tudom :)

A stílus, amire a képeken rátaláltam, egy provence-i (Nimes-béli) kézműves bolt és műhely, a Mandarinbillie portékája.

Már a főoldal is jelzi, hogy romantikus és alkalmi öltözékről van szó.

Bár én más stílusban utazom, ez a vonal időnként megtalál, legutóbb a romantikus lakberendezésben gyönyörködtem.

Nem mindet, de néhányat e ruhákból el tudnék képzelni magamnak néhanapján, és tudom, hogy nemcsak az én szívem dobban rájuk. Vagy nem?

A férfi verzió jobbára sportos-laza hatású, hát nem tudom... nem rossz, de itthon vajon ki hordaná?

r1.jpg

r2.jpg

r3.jpg

r4.jpg

r5.jpg

r6.jpg

r7.jpg

r8.jpg

Ha tetszik a bejegyzés, oszd meg, hogy másokhoz is eljusson. Köszönöm :) Ha tetszik a blog, nyomj rá egy voksot a Goldenblogon a Pszichológia kategóriában: http://goldenblog.hu/szavazas.aspx Köszönöm :) 

2011.08.04. 10:00

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommentek

« Vissza a főoldalra
süti beállítások módosítása